ASIAKASCASET – WIDIAN TUOTTEET
Huhuu palautekanava
Civiport – Ensimmäisen asteen keskusteluyhteys
Widian toteutti yhteistyössä S-ryhmän ja Elisan kanssa Huhuu palautekanavan Pohjois-Karjalan Osuuskunnan asiakaspalvelun kehittämisen välineeksi. Huhuun avulla asiakas voi antaa palautetta suoraan asianomaiselle taholle, saada vastaukset kysymyksiin , antaa nopeasti kehitysideoita sekä auttaa kehittämään PKO:n ja asiakkaan välistä kommunikaatiota ja yhteistyötä. Palvelua on käytetty vuodesta 2015 lähtien ja palaute on ollut positiivista. Palvelun käyttö kasvaa tasaisesti.
Empower
Suomen Tilaajavastuu
Läsnäololeimoja ja Taitorekisteri-integraatioita
Puume (Kirjaus.fi)
Läsnäololeimoja pieniltä, liikkuvilta tai lyhytaikaisilta työmailta helposti
Keravan kaupunki
Läsnäololeimoja varikolta ja työmailta
Evryn JDKirjaus
Asiakkaalle brändätty ja sovitettu Kirjaus.fi -palvelu