Asiakascaset – Huhuu
Huhuu on ensimmäisen asteen keskusteluyhteys Pohjois-Karjalan Osuuskaupan (PKO) ja sen omistajien kesken. Helppokäyttöisellä viestisovelluksella asiakas voi tavoittaa aikaan ja paikkaan katsomatta juuri oikean henkilön riippumatta siitä koskeeko asia yksittäistä toimipaikkaa tai PKO:ta yleisesti.
Viesteissä voi käyttää sekä tekstiä että kuvia. Vastaus luvataan kyseessä olevan toimipisteen asiasta vastaavalta henkilöltä ensi tilassa. Keskustelut säilyvät sovelluksen historiassa, joten niihin voi palata tarpeen tullen myöhemmin uudelleen.
Huhuun voi ladata käyttöön App Storesta ja Windows Storesta ja Google Playsta. Rekisteröityminen on nopeaa ja yksinkertaista, jonka jälkeen voi avata keskustelun välittömästi.
Huhuu perustuu Widianin Civiport – palveluun, jolla voidaan kerätä, analysoida ja jakaa erilaisia havaintoja asianomistajille.
Huhuu – Ensimmäisen asteen keskusteluyhteys:
Huhuu – Ensimmäisen asteen keskusteluyhteys – S-Market
Huhuu – Ensimmäisen asteen keskusteluyhteys – ABC